One week to go!! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Tamara Zon - WaarBenJij.nu One week to go!! - Reisverslag uit Hillegom, Nederland van Tamara Zon - WaarBenJij.nu

One week to go!!

Blijf op de hoogte en volg Tamara

16 Juli 2014 | Nederland, Hillegom

Lieve allemaal,

Via dit blog kunnen jullie een beetje lezen wat voor een avonturen ik ga beleven in de USA!

Het plan voor deze reis begon al lang geleden bij de open dag van Activity International. Dit is het bureau dat voor mij heeft bemiddeld.
Hier even in het kort van die dag tot nu:
15 september- Info dag au pair bij Activity International
18 oktober - Na lang nadenken, ingeschreven!!!
23 oktober - Beginnen met het maken van een mega dossier
(inclusief referenties, TBC test, doktersverklaringen enz.)
22 januari - Interview in Enschede
13 maart - Dossier eindelijk goedgekeurd
3 uur later - Eerste gezin dat geïnteresseerd is
30 maart - Na contact met verschillende gezinnen: MATCH!
2 Mei - Fiona is geboren!!!:)
16 mei - Visum afspraak bij de Amerikaanse ambassade
20 mei - Visum binnen: Reis kan beginnen

Nu zijn we al weer paar maanden verder. Ondertussen heb ik al goed contact met mijn host familie. Deze bestaat uit hostmom Kerri, hostdad Patrick en de kleine Fiona Fallon (Fi) van nu 10 weken oud!
Ze wonen nu nog in New York City, maar gaan bijna verhuizen naar Port Washington. Dit ligt aan het begin van Long Island (30 min van NYC).

Afgelopen zaterdag heb ik nog een suprise party gekregen! En een suprise it was!! Echt super leuk!! Bedankt iedereen;)
Deze week nog de laatste dingen regelen en dan is het zover!!
Dan begin ik met een oriëntatie cursus in New York van maandag tot donderdag. Dan komt mijn host familie mij ophalen!!

Volgende berichtje komt waarschijnlijk vanuit New York!!
Liefs,
Tamara

  • 20 Juli 2014 - 14:59

    Jim:

    Dag Tamara,
    Wij wensen je een goede reis en heel veel plezier in New-York. Maak er een mooie tijd van!
    Groet Leonieke, Jilmar, Aya en Jim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tamara

Actief sinds 01 Dec. 2012
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 6420

Voorgaande reizen:

21 Juli 2014 - 21 Augustus 2015

Au-Pair in Amerika

03 December 2012 - 18 Januari 2012

Stage in Thailand

Landen bezocht: